Дейности, свързани с климата, околна среда, ресурсна ефективност и суровини | | https://misbs.bgports.bg/bg/articles/climate-and-weather/ДППИ/85 | Дейности, свързани с климата, околна среда, ресурсна ефективност и суровини | Целта на Обществено предизвикателство „Дейности, свързани с климата, околна среда, ресурсна ефективност и суровини” е да се постигне ресурсно и водно ефективна икономика и общество, устойчиви на климатичните промени, опазване и устойчиво управление на природните ресурси и екосистемите и устойчиво снабдяване и използване на суровините, за да се отговори на нуждите на нарастващото население в глобален мащаб, в рамките на устойчиви граници на природните ресурси и екосистеми на планетата. | GP0|#d744d692-b382-4ce3-afb4-02472f680420;L0|#0d744d692-b382-4ce3-afb4-02472f680420|Климат и околна среда;GTSet|#88f6797d-6873-4e1a-960a-cb9972affa05;GPP|#97f54871-6c19-4e8b-9922-67f73c01a627 | | |
Пристанище Бургас е начална точка на круизи | | https://misbs.bgports.bg/bg/articles/ports/ДППИ/84 | Пристанище Бургас е начална точка на круизи | През 2015 г. една от големите круизни компании в света, Pullmenter Cruises, избра Морска гара Бургас да стане начална и крайна точка на круизни линии. Туристите пристигат с чартъри и се качват на круизърите от Бургас, за други туристи тук ще бъде финалът на пътуването им. "За "Пристанище Бургас" това означава двойно по-голям пътникопоток и съответно сериозен ръст в туризма", каза изпълнителният директор на "Пристанище Бургас" ЕАД Николай Тишев.Морска гара Бургас има капацитет да приема и най-големите круизни кораби, пътуващи в Черно море. От това ще спечелят както пристанището, така и влекачните компании, пилотската станция, туроператорите и държавата, казва изпълнителният директор на бургаското пристанище."Да не забравяме, че Бургас лежи на кръстопътя между Несебър, Поморие и Созопол, а чрез магистрала "Тракия" дава пряк достъп и до други туристически, културни и религиозни забележителности в страната", отбелязва Тишев. Основното предимство на круизния туризъм е добрата платежоспособност на туристите и подчертаният им интерес към културно-историческото наследство на страните, които посещават. Само през 2013 г. броят на преминалите пасажери през Несебър и Бургас е рекорден - 55 кораба с близо 27 хил. пасажери. За 2015 г. има повече от 60 резервации. Най-натоварени са били месеците септември и октомври.Основният приоритет на дружеството през 2014 година бе пускането в експлоатация на новата Морска гара. В рамките на две седмици от откриването й през октомври в нея акостират пет круизни кораба с 5670 пасажери. | GP0|#f2b6862a-33e2-42f1-aaf8-457d584b49ae;L0|#0f2b6862a-33e2-42f1-aaf8-457d584b49ae|Пристанища;GTSet|#88f6797d-6873-4e1a-960a-cb9972affa05;GPP|#97f54871-6c19-4e8b-9922-67f73c01a627 | | |
Строежът на интермодален терминал - Варна, е сред най-значимите ни проекти | | https://misbs.bgports.bg/bg/articles/ports/ДППИ/83 | Строежът на интермодален терминал - Варна, е сред най-значимите ни проекти | <p><em>Разговор с генералния директор на ДП „Пристанищна инфраструктура” (ДППИ) Ангел Забуртов на тема приетата инвестиционна програма на ДППИ за 2016 г.</em> </p><p>
Източник: <a href="http://www.chernomore.bg/">http://www.chernomore.bg/</a> </p> | GP0|#f2b6862a-33e2-42f1-aaf8-457d584b49ae;L0|#0f2b6862a-33e2-42f1-aaf8-457d584b49ae|Пристанища;GTSet|#88f6797d-6873-4e1a-960a-cb9972affa05;GPP|#97f54871-6c19-4e8b-9922-67f73c01a627 | | |